AgeSA’dan Engelleri Aşan Bir Hizmet Daha
AgeSA’dan Sorunları Aşan Bir Hizmet Daha
Bireysel emeklilik ve hayat sigortası branşının lider şirketlerinden AgeSA, alanında bir ilk olan işitme engellilere yönelik görüntülü görüşme hizmetiyle engelsiz ve erişilebilir bir dijital deneyim sunmayı hedefliyor.
Bireysel emeklilik ve hayat sigortacılığı sektörünün önde gelen şirketlerinden AgeSA, müşterilerine sorunsuz ve erişilebilir bir dijital deneyim sunma hedefiyle yeniliklerine bir yenisini daha ekledi. AgeSA Taşınabilir üzerinden görme engelli müşterilerine sunduğu hizmetin ardından bir ilke daha imza atarak işitme engelli müşterileri için görüntülü arama hizmetini başlattı. AgeSA Portable üzerinden sunulan görüntülü arama özelliği sayesinde işitme engelli müşterilerimiz; Tüm sigortacılık süreçlerini yürütebilir, teklif, talep ve şikâyetleri işaret diliyle kolayca iletebilir. AgeSA, kategorisinde bir ilk olan, işitme engelli müşterilere yönelik görüntülü arama hizmetiyle, müşteri odaklılık ve kapsayıcılık açısından bu değerli atılımla sunduğu ürün, hizmet ve bilgileri tüm müşterilerinin erişimine sunmayı hedefliyor.
AgeSA, daha önce BlindLook ile geliştirdiği ses simülasyon teknolojisini görme engelli müşterilerinin hizmetine sunmuştu. AgeSA, bu hizmetiyle görme engelli müşterilerine AgeSA Taşınabilir üzerinden sesli yönlendirme hizmeti sunarak, sigorta işlemlerini yardıma ihtiyaç duymadan kolayca gerçekleştirmelerine olanak tanıyor.
AgeSA Hakkında
AgeSA, Sabancı Holding’in ve iki yüz yıllık sigortacılık geçmişine sahip Belçikalı sigorta şirketi Ageas’ın bir iştirakidir. AgeSA aynı zamanda halka açık bir şirket olup, hisseleri Borsa İstanbul’da “AGESA” koduyla işlem görmektedir. AgeSA, bireylerin birikim ve birikim ihtiyaçlarına yönelik bireysel emeklilik ürünleri sunmaktadır. Aynı zamanda müşterilerine sunduğu hayat ve kaza sigortası ürünleri ile bireyleri ve ailelerini hayatın getirebileceği beklenmedik risklere karşı sigortalamaktadır.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı